Steun D66!

En steun D66 Kaag en Braassem!
Wil jij de afdeling D66 Kaag en Braassem actief steunen?

“D66 heeft jouw steun nodig. Zonder leden en vrienden kan D66 niet bestaan. Heel veel mensen steunen ons al. Jij ook?”

D66 heeft de steun van leden en vrienden nodig om haar geluid te laten horen. Alleen dankzij onze vrienden en leden kan D66 opkomen voor de individuele vrijheid, goed onderwijs, een sterke economie en duurzame vernieuwing. Een open blik op Europa en de rest van de wereld. Politiek die niet door angst wordt geleid, maar gericht is op vertrouwen in mensen.

Wilt u vrijwiller worden?
Wilt u vrijwilliger worden en helpen bij de activiteiten ondernomen door D66 Kaag en Braassem?Laat het ons dan even weten en mail ons D66 Kaag en Braassem om vrijwilliger te worden.

Wilt u op de hoogte gehouden worden?
Wilt u graag op de hoogte gehouden worden van de activiteiten ondernomen door D66 Kaag en Braassem?Laat het ons dan even weten en mail ons D66 Kaag en Braassem om vrijwilliger te worden.
U kunt u ook opgeven voor onze Nieuwsbrief.

Algemene AfdelingsVergadering (AAV)
Voor formele beslissingen die bestuur en fractie aangaan met betrekking tot onder andere verkiezingen, benoemingen, controle en adviezen houden wij in ieder geval ieder half jaar een algemene ledenvergadering. De AAV wordt vaak gecombineerd met een inhoudelijke discussie over een actueel thema. Alle leden van de afdeling ontvangen een uitnodiging via e-mail als een datum bekend is.

Laatst gewijzigd op 15 maart 2015