Donateur worden?

Steun D66 Kaag en Braassem!
Met de verkiezingen in het verschiet voert de afdeling D66 Kaag en Braassem een permanente campagne. Zoals u op deze website kan zien organiseren we het hele jaar door politieke cafés en andere discussiebijeenkomsten of haken daarbij aan, onderhouden we deze website, gaan we de straat op en zoeken elders de publiciteit. En zijn we het hele jaar door bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen van de inwoners en ondernemers van deze regio.

D66 Kaag en Braassem is een afdeling met ambitie. Alle activiteiten vergen niet alleen veel organisatie, maar uiteraard ook harde euro’s. Als kleine partij moeten we het met weinig doen. Weinig maakt dus al een groot verschil. Met weinig zijn wij dan ook al heel tevreden.

Een donatie aan D66 is fiscaal aftrekbaar. Doneer voor doorlopende democratie!

Doet u aan internetbankieren, dan kunt u zelf een repeterende opdracht invoeren voor een periodieke overschrijving naar rekening NL49 RABO 0142 1671 26 ten name van D66 Kaag en Braassem. U kunt uw bank ook via internet een opdracht geven tot periodieke overschrijving.

Uw donatie kunt u storten op rekening NL49 RABO 0142 1671 26 ten name van D66 Kaag en Braassem.

Laatst gewijzigd op 27 april 2014