Campagne

Campagneteam
In het voorjaar van 2014 waren de verkiezingen voor de gemeenteraad. Als er weer een verkiezing aan komt, stelt het bestuur een campagneteam samen om activiteiten te organiseren en D66 Kaag en Braassem goed op de kaart te zetten.
Tussen de verkiezingen door geldt dat D66 permanente campagne voert.

Wil je graag meehelpen aan het opzetten van een campagne? Meedenken over campagnematerialen, coördineren van flyer-acties en organiseren van activiteiten? Maak deel uit van de grote motor achter de campagnes! Neem contact op via D66 Kaag en Braassem.

Campagne-ondersteuning Wil je helpen bij een campagne tijdens verkiezingen maar heb je geen tijd om in de campagnecommissie zelf plaats te nemen? Er zijn een fiks aantal bezigheden die de campagnecommissie niet alleen af kan. Je hulp is zeer welkom bij: het beplakken van verkiezingsborden in de stad • flyeren op straat • huis-aan-huis verspreiden van flyers (op je eigen tijd en in je eigen wijk) • het bijwonen van debatavonden ter ondersteuning van onze kandidaten Geef je naam door via D66 Kaag en Braassem.

Laatst gewijzigd op 29 januari 2015