maandag 27 mei 2013

Concept verkiezingsprogramma 2014 – 2018

Met trots presenteert D66 Kaag en Braassem haar eerste concept verkiezingsprogramma waaraan veel mensen van binnen en buiten D66 hebben meegewerkt.

Ons programma bestaat uit twee delen:

DEEL I – ALGEMENE PUNTEN

DEEL II – DE KERNEN

Klik op de link om het bestand te openen.

Op maandag 10 juni om 20.00 uur in Sportcafé Die Twee te Woubrugge gaat D66 opnieuw in gesprek met een aantal maatschappelijke organisaties over hun inbreng voor het verkiezingsprogramma van D66 Kaag en Braassem.

Ook daar bent u van harte welkom.

Vervolgens gaan de leden van D66 op 12 september het verkiezingsprogramma 2014-2018 vaststellen. Om wijzigingen in het concept programma aan te brengen kunnen alleen leden van D66 amendementen indienen. Dat kan ook gebeuren op basis van inbreng van anderen. U bent ook daarbij van harte welkom, want alle vergaderingen van D66 zijn openbaar.

Hartelijke groet,

Bestuur en programmacommissie D66 Kaag en Braassem

Voor meer informatie:
Roel Terraneo 0651389535
Frans van Drimmelen 0621567148
D66.KaagEnBraassem@gmail.com

D66 Kaag en Braassem wil naast de inhoudelijke inbreng van maatschappelijke organisaties ook graag meer nieuwe leden verwelkomen. Immers door de inhoudelijke, organisatorische en financiële inbreng van steeds meer leden zijn wij in staat de politiek in Kaag en Braassem écht te veranderen.