dinsdag 21 mei 2013

D66 Kaag en Braassem presenteert concept partijprogramma 2014-2018

Graag nodigt D66 Kaag en Braassem u uit voor de presentatie van het concept verkiezingsprogramma 2014-2018.

Op maandag 27 mei om 20.00 uur in 't Veen te Roelofarendsveen presenteert D66 het eerste concept programma waaraan veel mensen van binnen en buiten D66 hebben meegewerkt. U bent van harte welkom. De voorzitter van de programmacommissie Peter van Hoesel, bekend als voormalig fractievoorzitter van D66 en Gemeentebelang in voormalig Jacobswoude, zal een toelichting geven. U wordt dan geïnformeerd over de inhoud van het programma. Daarbij horen de aanwezigen wat zij kunnen doen om eventueel gewenste aanvullingen of wijzigingen door te geven. U kunt vanaf 27 mei het concept programma ook lezen op www.D66KaagEnBraassem.nl.

D66 heeft naast eigen leden en media ook een aantal maatschappelijke organisaties in Kaag en Braassem uitgenodigd. Hun werk is voor D66 belangrijk. D66 gaat in 2014 voor het eerst meedoen met de verkiezingen in Kaag en Braassem.

Op maandag 10 juni om 20.00 uur in Sportcafé Die Twee te Woubrugge gaat D66 opnieuw in gesprek met een aantal maatschappelijke organisaties over hun inbreng voor het verkiezingsprogramma van D66 Kaag en Braassem. Ook daar bent u van harte welkom.

Vervolgens gaan de leden van D66 op 16 augustus het verkiezingsprogramma 2014-2018 vaststellen. Om wijzigingen in het concept programma aan te brengen kunnen alleen leden van D66 amendementen indienen. Dat kan ook gebeuren op basis van inbreng van anderen. U bent ook daarbij van harte welkom, want alle vergaderingen van D66 zijn openbaar.

Hartelijke groet,

Bestuur en programmacommissie D66 Kaag en Braassem

Voor meer informatie:

Roel Terraneo 0651389535

Frans van Drimmelen 0621567148

D66.KaagEnBraassem@gmail.com
www.D66KaagEnBraassem.nl

D66 Kaag en Braassem wil naast de inhoudelijke inbreng van maatschappelijke organisaties ook graag meer nieuwe leden verwelkomen. Immers door de inhoudelijke, organisatorische en financiële inbreng van steeds meer leden zijn wij in staat de politiek in Kaag en Braassem écht te veranderen.