donderdag 9 mei 2013

Roel Terraneo enige kandidaat-lijsttrekker D66 Kaag en Braassem

D66-er Roel Terraneo is de enige kandidaat voor het lijsttrekkerschap van D66 Kaag en Braassem voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. Dat maakte het bestuur van de afdeling Kaag en Braassem vandaag bekend. Tot 8 mei konden kandidaten zich melden.

Bij zijn kandidatuur geeft Terraneo aan dat hij zich zal inzetten voor transparantie van de gemeentelijke organisatie en goed contact met de inwoners en de vele maatschappelijke organisaties die Kaag en Braassem rijk is. Terraneo, die zelf op Kaag woont, vindt behoud van de eigen de identiteit van de afzonderlijke kernen in de gemeente heel belangrijk. "De gemeente moet initiatieven van bewoners sterk ondersteunen".

Vanaf volgende week worden D66 leden In Kaag en Braassem uitgenodigd om te stemmen voor het lijsttrekkerschap. Op 7 juni wordt de uitslag bekend gemaakt.

De verkiezing van de lijsttrekker is de eerste grote gebeurtenis in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2014. D66 bereidt zich hier al lange tijd op voor en werkt hard aan de voorbereiding van de campagne en zal in de eerste week van juni het concept-verkiezingsprogramma presenteren. In 2014 doet D66 voor het eerst mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Kaag en Braassem.

Afdelingsvoorzitter Dennis Olyerhoek is blij met de kandidatuur van Terraneo. “D66 is er klaar voor en gaat voor het best haalbare resultaat in 2014 met een uitstekende kandidaat lijsttrekker, een aansprekend programma en een goed voorbereide campagne”.

Voor meer vragen:

Roel Terraneo, kandidaat-lijsttrekker 06 51 38 95 35