vrijdag 12 oktober 2012

Pechtold bij oprichting D66 Kaag en Braassem op 4 april 2012

Hierbij nodigen wij u uit voor de oprichtingsbijeenkomst van D66 Kaag & Braassem.

Sinds februari 2011 wordt gewerkt aan het opzetten van een lokale afdeling van D66 in Kaag & Braassem. Op woensdag 4 april geven wij het officiële startschot voor dit initiatief. Daarmee is twee jaar voor de komende gemeenteraadsverkiezingen D66 Kaag en Braassem een feit. Zowel leden van D66 als andere belangstellenden zijn van harte welkom!

Voor de heuglijke oprichting heeft D66 Kaag & Braassem de fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer Alexander Pechtold uitgenodigd en bereid gevonden om de aanwezigen toe te spreken. Onlangs bracht Pechtold zijn boek “Henk, Ingrid en Alexander” uit.

Wij vieren onze officiële oprichting graag met u. Daarom bent u van harte welkom op woensdag 4 april a.s. vanaf 19.45 uur bij ’t Veen Eten & Drinken (Langeweg 16) in Roelofarendsveen. Het programma vangt omstreeks 20.00 uur aan.

Vóór de feestelijke bijeenkomst is er tevens in ‘t Veen vanaf 19.00 uur (bovenzaal) een ledenvergadering van D66 Kaag en Braassem. D66 Kaag en Braassem maakt onderdeel uit van de D66 afdeling Groene Hart.

Tot ziens op 4 april!

Hartelijke groet,

Namens de initiatiefnemers van D66 Kaag & Braassem,

Wim Hendriksen